کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی نسخه بتا سیستم عامل HyperOs را برای Redmi Note 12 منتشر کرد

شیائومی نسخه بتا سیستم عامل HyperOs را برای گوشی هوشمند Redmi Note 12 منتشر کرد. این نسخه جدید از سیستم عامل، ویژگی‌ها و بهبودهای زیادی را نسبت به نسخه قبلی ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه بتا HyperOs، پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا ساعت، تاریخ و اعلان‌ها را بدون روشن کردن صفحه نمایش گوشی مشاهده کنند.

ر دمی نوت 12

علاوه بر این، نسخه بتا HyperOs عملکرد کلی گوشی را بهبود می‌بخشد. این نسخه از سیستم عامل با استفاده از الگوریتم‌های جدید، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و عملکرد پردازنده را بهبود می‌بخشد.

نسخه بتا HyperOs در حال حاضر برای کاربران چینی در دسترس است. شیائومی اعلام کرده است که به زودی این نسخه از سیستم عامل را برای کاربران جهانی نیز منتشر خواهد کرد.

ویژگی‌های نسخه بتا HyperOs

  • پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن
  • بهبود عملکرد کلی گوشی
  • کاهش مصرف انرژی
  • بهبود عملکرد پردازنده

شیوه نصب نسخه بتا HyperOs

برای نصب نسخه بتا HyperOs، کاربران باید به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کرده و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند. پس از ثبت‌نام، کاربران یک لینک دانلود دریافت خواهند کرد که می‌توانند از آن برای نصب نسخه بتا استفاده کنند.

توجه: نسخه بتا HyperOs هنوز در مرحله توسعه است و ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. کاربران باید قبل از نصب نسخه بتا، از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49776 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/08/09 تعداد مشاهده: 6554
سافت گذر